title>Carina-snurrig som få. -

Ny header och nytt liv.

Ja hörrni, det har hänt en hel del sen sist. Nytt liv, ja, bokstavligt talat. Jag och Håkan skilde oss i september. Jag och grabbarna flyttade till en vindsvåning neråt stan till. Det var ingen dramatisk separation utan vi är fortfarande vänner. Håkan har kvar Kevin och katterna och Dexter följde med oss. Vi trivs oerhört bra här men det gäller att tänka till nu när man är ensamstående med 2 grabbar. Jag är sjukskriven sen augusti pga värk i händer och fötter. Är på diverse undersökningar och väntar nu på att få komma till kärlkirurgen och hudkliniken. Äter medicin för neuropatiska smärtor och de lindrar så något med nerverna är det. Komplikation av min diabetes.

Jag har även mött kärlek. Skriver inget om den mer än att jag är lycklig, sprudlande, kär och hel. Han gör vardagen extra fin med sitt underbara positiva sätt och sin fantastiska humor. En mogen man som är ärlig och rakt på sak.

På återseende goa ni 😊
Avslutar med ett julklappstips


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0