title>Carina-snurrig som få. -

Försöker få i mig kaffet. Håkan har en fö...

Försöker få i mig kaffet. Håkan har en förmåga att göra antingen blaskigt eller alldeles för starkt kaffe. Idag blev det det sistnämnda. Men det är bra försöker Håkan intyga mig om, då står jag mig heeeela dagen. Just nu vet jag inte om jag står alls, magknip :-) Nu har jag jobbat 5 dagar, i morgon är jag ledig en. "Ledig" får man väl säga, för då ska tvätten tas omhand, golven skuras och Alex aktiveras. Ja just det, Bullen, vår hankatt har fått en skada mitt på huvudet. Igår morse var ögat igenmurat. Jag kollade vad det var och upptäckte ett hål mitt på huvudet, jag klämde runt om och det bubblade ut var :-( jag klippte bort pälsen runt om och tvättade ordentligt med klorhexedin. Han ser mycket bättre ut idag och han äter och jamar som vanligt så jag hoppas vi kan kurera han här hemma. Håll tummen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0