title>Carina-snurrig som få. -

Hej där..

Jag är fortfarande inne i min osociala dvala och den förstärks i takt med utredningen som kommit väldigt långt och det känns både bra och dåligt. Men mest bra.

Håkan har kommit igång med firman och det rullar in jobb i jämn takt. Jag stormtrivs fortfarande på jobbet och är så glad över det. Det har berikat mitt liv.

Annars så är det fullt med föräldramöten och utvecklingssamtal på agendan. Herregud! Den ena börjar 0an och den andra 7an. Är det verkligen möjligt? Felix ska även praktisera på Maxis media avdelning på torsdag, bara där kommer han nog växa enormt:-) Nya kontakter med främmande människor, men det klarar han galant!

Ja, som ni ser, så är jag inte speciellt skrivför heller. Hoppas ni mår bra allihop! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0