title>Carina-snurrig som få. -

Skit skit skit.

Ja när allt är skit har jag ingen ork att skriva här. 4800:- i lön denna månad, Håkan ingen. Inkassobrev hopar sig, hot om avstängd el och på det misstänkt hjärnblödning på Håkan i söndags som resulterade i ambulansfärd med blåljus. Vi var båda övertygade om att det var det sista vi såg av varandra. Det overkliga och absurda att gå in till barnen och "vara stark" efter det. Hunden blev akut sjuk samtidigt så ett veterinärbesök akut toppade vi den tårtan med. Håkan är hemma men fortfarande sängliggande efter vad det visade sig världshistoriens värsta migränanfall. Kevin the dog är bättre nu efter 5 dagars medecinering. Jag har varit på mitt 1a läkarbesök i utredningen och ett är ju klart, störd är jag onekligen. Vanligtvis skickar hon med ETT test som patienten ska göra inför nästa besök. Jag fick FEM. Det är mammas tjej det, sa mor. Nu vet ni, på återseende. Hej.

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Ojj, du det var inte lite samtidigt!!

hoppas det löser sig någorlunda bra iaf :)

kram

2011-05-06 @ 15:35:23
URL: http://tobelieve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Huff da...får masser av innkasso brev jeg også...vet åssen det er...trist det som skjedde med Hakon, men håppas han blir fort frisk :=)) Onsker deg en super fredag:=))

2011-05-06 @ 15:36:08
URL: http://ahava73.blogg.no
Postat av: Ella

Usch! Det är inget vidare när allt kommer "på hög", men tyvärr har det en tendens att göra det! Du är en toppen tjej störd eller ostörd!! Ta med familjen & kom o relaxa en dag hos Ella-i-skogen ;)

2011-05-06 @ 17:20:45
Postat av: mamma

du förstod väl att det var i kärlek jag sa så Carina du är mammas tjej unik stark o tuff. kram från din mamma som aldrig upphör att förundras över dig kamp o utveckling

2011-05-07 @ 06:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0