title>Carina-snurrig som få. -

Andning och matsmältning.....

Ja då var det gjort! Dagens Yogapass. Idag fick jag sällskap av Felix först som la sig i soffan och kollade på mig lite förunderligt. Sen peppade han mig och sa vad duktig jag är:-) Vad glad jag blev! Rätt vad de var så knakade det till ordentligt i min höft och han utbrister med lite oro i rösten "åh där knäcktes de´ru mamma!" Jag höll på att skratta ihjäl mig. Inte lätt att andas rätt då inte...

Ärligt talat...jag har lite jobbigt med andningen som är a och o i yoga, jag blir snurrig. Jag försöker men det kommer väl det med.... Sen en annan sak....det är en övning som ska hjälpa till med matsmältningen....jag har faktiskt dom senaste dagarna gått omkring och kännt mig som jag svalt en badboll....sen en grej till....min rygg och nacke knakar nåt så förfärligt ibland när jag gör nåt, inte i yogan alltså utan idet vardagliga, det händer grejer.... jag kunde faktiskt nå min fot idag, fram till halva fotryggen, antingen har mina ben krympt eller så har mina muskler faktiskt blivit lite längre!

Senare i slutet på mitt pass så kom Oscar in och kände av den lugna stämningen i rummet så han satte sig i soffan utan att säga nåt....sen kom Alex....han kände inte av nån stämning alls utan kom inrusande och frågade vad det var för konstig film samtidigt som han konstaterade att han skulle HA vatten NU!! Håkan kom till undsättning och de gick ut i köket....

Alla bloggare...dagens yogaställning...


När mitt pass var slut gick jag också ut i köket och där satt dom, Håkan och Alex, som 2 farbröder och pratade fisar...det är det roligaste Alex vet. Alex visade roat vad som händer om man drar i Håkans finger och Håkan pruttade med munnen. "Förut mamma, då pruttade han med stjärten!" skriker Alex förtjust... Jaså du sa jag lite lagomt road:-) Då hörde jag ett bekant ljud från vardagsrummet......min yoga dvd.....och häpp! Där inne ligger Felix och Oscar och kör ett pass! Haha, ja det kan säkert vara nyttigt.



För övrigt så säger Håkan att man INTE ska äta för många jalapenos för det svider när man bajsar och vi har kaklat som jag förut skrev....
Kolla....



Och glasväggen är klar...



Nu ska den minsta få gå och sova....sagotajm!!

Kommentarer
Postat av: Bara jag igen...

Duu...jag vill också Yoga!!

Ska på instruktion på onsdag em!! Jiiipieeee träning igen...f***n vad skönt!!



Natti natt

2008-07-07 @ 21:19:03
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Jag

Varför uppdateras här inte???

Jobbar du??

Tack



Kram

2008-07-09 @ 15:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0