title>Carina-snurrig som få. -

Kommer ihåg gårdagen!

Jo det är säkert, känner mig lite bättre faktiskt och det mesta av gårdagen minns jag idag. Annat var det för några dagar sen. När dagen var slut så stängdes dörren sen fanns den inget mer....Känner mig mer avslappnad och tror det beror mycket på att jag fick magkatarren konstaterad.

Vi var ju till mariebergsskogen i går och det var lika härligt som vanligt. Gillar verkligen det där stället! Vi såg inga djur igår utan ungarna lekte i lekparken i stället. Och sen gick vi halva spångbrädespromenaden som jag har skrivit om tidigare. Vi gick tillbaka till fågeltornet och kollade in våra namn som Felix och jag ristade in där tidigare och Felix var impad av att de fanns kvar:-) Tur med vädret hade vi också, det regnade bara en liten skvätt!

Sen åkte vi till skattkärr och grillade med släkten, ungarna badade, åkte båt och fyrhjuling. Vi kom hem runt 20:00 en härlig heldag med andra ord!

Idag väntar jobbet igen och dit ska jag promenera idag oavsett väder!!!! Felix åker till morfars stuga över helgen och Oscar åker med farfar i morgon. Tror vi ska hyra en skylift till helgen och måla färdigt huset.

Vill även tipsa om en helt suverän artist som jag precis har upptäckt...Jonatan Stenson, kolla in honom och lyssna på hans låter på www.jonatanstenson.com

Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hallå.

Gule gulle dig...Tack så mycket för den fina presenten..

Kommer bra till pass då vi är på utställning hela söndagen.

Jobbar du hela helgen??



Kram kram

2008-07-18 @ 12:23:12
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0