title>Carina-snurrig som få. -

Ledig....

Nu är jag ledig i em och hela dagen i morgon och hela lö förmiddag. Jätteskönt. Fast jag bara är ledig i en heldag så känns det mer när det blir en em och en fm också....

Nu har jag precis kommit från jobbet och känner mig nöjd, grabbarna var sams och det var någelunda städat än sen jag städade igår. Håkan har satt upp den stora spegeln i badrummet...det börjar likna något.

Nästa vecka är Håkans semester slut, faan vad fort 4 veckor går. Jag försöker förneka det in i det sista men snart är han i skitnorge igen och jag blir 50% ensamstående:-( P*ss å sk*t. Inte har han sökt speciellt mycket jobb när han varit ledig heller och det är lite frustrerande, han sökte nåt i karlskoga som vi knåpa ihop ett brev till, får se om det leder till något....

Nej, snart kommer min man hem och jag beställde en flaska rosévin som jag ska ta mig ett glas av med iiiiiis. Gu´va´gött!!

"Ibland när jag säger det jag tänker så märker jag att jag inte alltid tycker så"

Nalle Puh

Ha det så gott och ring en vän och tala om att du tycker om den!


Kommentarer
Postat av: Mama T

Men?? Vart ringde du då??

Heeeeeej kompis!!!

F******n vad vi är sämst!! På att träffas..Jag saknar dig..



Kram

2008-07-31 @ 21:15:18
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0