title>Carina-snurrig som få. -

Motion! Javisst!

Gick från jobbet igår kväll och gick till jobbet i morse. Duktig tjej! Bara det att jag har så ont i ljumsken idag så jag har mått illa, men men.....får skylla mig själv, borde försått att jag inte kan gå på asfalt. Motion har jag iaf fått och vill man vara fiiiin får man lida piiin...eller?

Är fortfarande lite sliten, tandvärk har jag igen iåfs men börjar känna mig fokuserad och det är skönt, jobbigt när man känner att man inte har kontroll utan bara går parallellt med livet....I morgon jobbar jag kvällen sen är jag ledig i två dagar!! Behövs! Liten Kjell kommer hem i morgon också (Alex) Han har varit borta alldeles för länge....

Jag börjar bli riktigt trött på vädret, men till veckan lovar dom sol och det hoppas jag på, mitt solmantra börjar ebba ut....

Ett vimsigt ordspråk från mig....

"Fånga dagen innan den fångar dig, DU har mer nytta av den än vad DEN har av DIG"

Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

gillade ordspråket

2008-07-20 @ 10:57:46
Postat av: Tack

mamma, visst är det riktigt:-)

2008-07-20 @ 11:11:55
URL: http://qarinalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0