title>Carina-snurrig som få. -

Trött.....

Jag har precis kommit från jobbet, är rätt så trött. I morse sov vi faktiskt till halv tio, jag kommer inte ihåg när jag sov så länge sist faktiskt. Jag blev lite orolig eftersom jag trodde sockret skulle ligga skyhögt men det gjorde den inte.

Vi käkade frukost tillsammans med grabbarna som också sovit länge och sen drog vi iväg till bergvik. Vi skulle kolla rean på jack&jones. Efter en stund började jag irritera mig på allt och alla och kunde absolut inte få ett trevligt ord ur munnen. Snäste på Håkan för minsta lilla. Han var inte så lycklig:-( Jag kom faktiskt på mig själv dock att så här otrevligt är det ju faktiskt inte och vi har ju inget att bråka om...hmmmm lite extra insulin kanske.....jag duttade i mig 2 enheter och väl framme vid Bergvik så var jag trevlig igen:-) Usch vad jag inte tycker om detta pendlande....men det är inte sååå jätteofta längre som tur är. Vi shoppade lite kläder till Håkan och Felix, de andra fick häromdagen....Felix kunde faktiskt ha shorts från j&j i storlek xs, lite roligare att kunna handla där istället för lindex och kappahl.....ja just det....2 linnen till mig också...

Nu är jag ledig i 2 hela dagar!!!

Yoga idag.....nä, faktiskt inte.....men i morgon så!

Go´natt bloggare!!


Kommentarer
Postat av: Gissa

Låter som vi haft lika humör idag...vad ska jag skylla på?

Sitter här nu, mitt i natten med en supersnorig bebis!! Hatar dessa väderomslag..



Natti natt

Kram

2008-07-07 @ 01:41:40
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: mamma

hur går det med yogan ?

2008-07-07 @ 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0