title>Carina-snurrig som få. -

Freeedag:-)

I dag har jag varit på utbildning i personlig assistans. Hmm...den var givande men fick mig att fundera mycket på om det är vad jag vill göra. Jag har ju precis börjat och när jag gjorde mitt första arbetspass så kände jag mig osäker. Det är otroligt intimt och något slog mig som jag inte tänkt på tidigare....man har ju inga arbetskamrater! Jag har ju bara erfarenhet av äldreomsorgen på boenden, men jag ska ge det en chans iaf, jag bara älskar företaget som har anställt mig så det är väl värt det. Jag kanske bara har lite kalla fötter inför nya erfarenheter??

Nu ska jag iaf åka till Karlstad och till sällskap har jag mellanpojken med mig. Jag ska bara in på favoriten Gina Tricot och kolla efter en klänning, jag får unna mig det, jag fyller ju faktiskt år imorgon, HURRA för mig!! Senare i kväll ska vi till bowlingen med Håkans syster och hennes söner. Dom var ju här igår och ja.....det blev städat innan faktiskt:-) Vi hade trevligt, drack lite vin och spela guitarhero och singstar.

Ja just det!!!! Klockan halv 7 ikväll ska vi ju bli bjudna på restaurang jag och Håkan av min pappa och hans sambo för att jag fyller år....det ska bli riktigt kul, vi brukar alltid ha supertrevligt....hmmmm....det får bli senare som vi möter upp Håkans syster....varför blir det alltid såhär?? Först händer inget, sen händer inget och sen händer allt:-) jaja kul är det iaf.

Idag får vi även tillbaka våran fina v40 som jag kvaddade.

Hejsanhoppsan........


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, varför är det så? Först händer inget å sen allt på en gång?? Det är ju bara vi själv som sätter villkoren!!!



Arg som ett bi är jag nu suckar tungt Är jag det lite väl ofta?? UNGAR!!!!! Nu är dom beordrade sängen hela eftermiddagen! Punkt å slut



Ha en trevlig kväll

Kram

2008-06-27 @ 15:30:06
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0