title>Carina-snurrig som få. -

Jahaja....

Herre jösses! Jag har ingen aaaaaning om hur man gör detta, men men det finns väl inget jag inte lyckats klura ut tidigare såååå. Just nu skulle jag faktiskt ha börjat städa för längesen men hittar 1000 andra saker att göra i stället. Jag kan tex inte komma på hur jag får en snygg bakgrund till inläggen eller hur man lägger in bilder till dom men men.... Min man jobbar i norge och kommer hem varje torsdag och då brukar jag städa tills dess men inte idag.....eller? Jo snart så.... Hans syster är på besök här i sverige (hon bor i Florida) så då känns det lite viktigare att få det städat eftersom jag faktiskt aldrig har träffat henne, bortsett från den gången när jag var en tuff 15 årig tjej som hängde med sin coola pojkvän till hans syster. Ja jo just det, min man är den samme som den där tuffa rebelliska slashasande punkaren som jag dejtade och faktiskt bodde ihop med redan för 15 år sen:-D Nä städdax då´ra..............

Snart så....jag är faktiskt helt själv hemma och det hör inte till vanligheterna. Alex är hos sin pappa, Oscar är hos sin mamma och Felix åkte i morse på sitt andra scoutläger och han blir borta till på söndag kväll. Denna vecka har det faktiskt bara varit jag och Felix hemma och vi har tagit väl vara på dom. I tisdags gjorde han och jag det förbjudna......vi låste in oss en hel dag och spelade tv-spel i 12 timmar....sånt man inte får men det var härligt kul. I går var vi på Mariebergsskogen i Karlstad och gjorde en heldag, vi kollade djuren gick en 3km- promenad på spångbrädor i ett kärr och han gav mig en guidad tur i skogarna där och talade stolt om för mig att de äldsta tallarna i hela Värmland faktiskt stod i just denna skog som vi befann oss i. Hur vet du det frågade jag. Det har jag läst nånstans svarade han självklart. Han e bra rolig ibland:-)  Nä nu ska vi se om jag lyckas få in några bilder sen ska jag städa faktiskt....joooo...de e sant!
Hej så länge....


Den grå Jackon Goggo älskade Felix nyckelring.

3km spångbrädespromenad i kärret:-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Men...jag ser inga bilder...

Häftigt att du är här, då kan vi ju hänga hos varandra ofta ;)

Välkommen



Kram

2008-06-26 @ 16:35:20
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0