title>Carina-snurrig som få. -

Min underbara förstfödda....

Idag kom Felix hem från sitt andra scoutläger. Han åkte i torsdags och igår kändes det lite jobbigt att han var borta men idag kändes det sjukt jobbigt!! Jag blev så glad när jag hämtde honom att jag nästan grina. Tyckte att han hade växt så ooootroligt mycke;-)

För att få dagen att gå idag så lånade vi svärfars båt och åkte ut på vackra vänern, över sjön var det molnfritt, det blåste lite men inte farligt.  Vi tillbringade hela dagen på stranden och hade hela fadderullanlådan med oss med gott att äta...mysigt...
Välkommen hem Felix och välkommen tillbaka underbara svenska sommar!!



Alex på stranden......


Två kära på stranden.....


När båten gungar kramar automatiskt Alex visselpipan:-))


Och min fina förstfödda Felix, precis hemkommen......

Och tyvärr följde ju alla myggbetten med hem också......

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilka fina bilder!

Åhh, vilken härlig dag ni verkar haft!! Så fint va inte vädret på land iaf...

Hoppas första dagen på jobbet varit bra. Vi hörs i veckan.



Kram

2008-06-30 @ 15:21:06
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0