title>Carina-snurrig som få. -

Välkommen till min nya blogg!

Hej hej...Vet faktiskt inte vad jag gett mig in på men jag gillar ju att skriva så varför inte göra som alla andra:-) Jag är en 31 årig mamma och fru. Jag och min man Håkan gifte oss i maj efter många långa år av vänskap. För drygt ett år sedan öppnade vi locket på grytan och känslorna poppade upp som hysteriska popcorn. Förskräckta, osäkra och livrädda men lyckliga klev vi över vänskapsgränsen och alla pusselbitar föll på plats. Vi bor i en röd fin trävilla med vita knutar tillsammans med våra barn som mer eller mindre har vuxit upp tillsammans. Jag har Felix 9, den filosofiske farbrorn som tror han är en bit över 70år, Alexander 3, den vilde krabaten som allt som oftast har blåmärken flisor och blåtiror men är rädd för kottar och kryp. Och Håkan har Oscar 7, den försiktige äventyraren som älskar action och lego. Felix är hemma jämt bortsett från någon vecka då och då när han åker till sin pappa. De andra pojkarna delar vi på med de andra föräldrarna. Ljudvolymen är hög här hemma när vi är allihop men det är ändå härligt. Jag kommer att blogga om allt från vad jag gör vad barnen gjort och inte gjort min diabetes min viktkontroll och mitt humör. Ha de gott! Kramar från en snurrigt välorganiserad mamma.

Kommentarer
Postat av: emma

Tackar :) Välkommen till stora gänget lixom ;) hihi.

Vad ska din blogg handla om då?

2008-06-26 @ 11:59:52
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0