title>Carina-snurrig som få. -

Anställningsintervju!

I två dagar har jag nu suttit och sökt jobb konstant och gått alla vägar man kan gå, internet, telefonkatalogen, ur huvudet och vänner. Och i går fick jag lite lön för mödan. På måndag kl 08:30 ska jag på anställningintervju. Det blir de arbetsuppgifter jag hade förut innan jag helhjärtat gick in i vården, men ett annat företag, Kundservice. Ja det är ju en lön iallafall och jag trivdes väldigt bra med det jobbet förut. Vi får väl hålla tummarna nu.

Tack Therese som tipsade mig!

Tack för er omtanke, kära läsare!

Idag har jag tagit en ledig dag med Alexander, han är lite tjyvig och bråkig så jag tyckte han behövde en mammadag så vi kan göra något mysigt. Han tyckte vi skulle leka på hans rum heeeeela dagen:-) Nu ska jag ägna mig åt min son som är färdig med det han gjorde och tjatar nu om att få gå upp på vinden, samtidigt som han försäkrar sig om att det faktiskt INTE bor något spöke där som storebror säger...späääännande;-)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Lycka till!!

2008-10-15 @ 12:31:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0