title>Carina-snurrig som få. -

Dålig uppdatering....jag vet..

Har helt enkelt inte haft någon lust att blogga.....

Jag har varit ute och jobbat lite, både hemtjänst och boende. Det har varit jättekul! Men oj vad jag saknar ett schema.....

Håkan har blivit uppsagd pga av arbetsbrist och återanställd och hitochdit skickat så jag tror vi blir knäppa snart. Först en ordentlig smäll sen lite klapp på kinden sen en knytnäve igen. Det senaste nu är iallafall att han ska åka till Oslo ikväll. Det var nåt bygge dom beräknade skulle ta en månad ungefär, sen vet vi inte något alls.....

Julen stundar och mina grabbars födelsedagar, känns inte alls kul nu.....

Kommentarer
Postat av: Daniel

ush inte lätt med arbetsliv eller va utan heller.

2008-10-28 @ 15:35:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Kom på nybakade bullar med färsk ko-mjölk ikväll om du har tid! Så får du träffa Adele! :)

Mår du bättre??

2008-10-29 @ 16:16:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0