title>Carina-snurrig som få. -

Finns det verkligen inget jobb till mig??

Nu när kommunen verkligen har gått in för det här att "nu löser vi det internt" så får jag inga jobb alls. Jag är verkligen inte van att gå utan jobb. Igår sökte jag som en galning via ams och andra saiter. Jag sökte till och med som lantbrukare:-) Har ju ingen erfarenhet men jag kan nog det mesta. Jag söker just nu ALLT! Med tanke på hur det ser ut för undersköterskor så känns det inte så ljust min framtid. På arbetsförmedlingen hänger det lappar om vad det är brist på nu och inte finns uskorna med där inte....Så skolan är inte prio 1 tyvärr....

I söndags var jag på ljusparty hos Tess men mamma fick jag inte med mig, hon var fortfarande dålig. Så jag himlade med mina ljusblå och sa "snäääääälla" till min man och han följde med:-) Han kände sig nog lite malplacerad bland alla "kärringar" men han handlade mest av alla:-)

Idag ska jag ringa landstinget och tala om att jag finns!

Ha en underbar tisdag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: mamma

det måste vara frusterande att inte kunna påverka sin arbetssituation o därmed sin ekonomi stå på dig o lycka till men tappa inte sugen bara

2008-10-14 @ 10:24:30
Postat av: chili

var i sverige bor du?Sök jobb utomlands

2008-10-15 @ 00:05:13
URL: http://hetchili.blogspot.com/
Postat av: peter pc carlsson

hoppas attdu snart har ett jobb igen. bara att söka vidare.

2008-10-15 @ 00:06:40
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ush ush.. var till arbetsförmedlingen idag å försökte kämpa mej fram... det e såå jobbigt. Å dessa mail: Tack för visat intressen men tyvärr.. bla bla... gör ju en så deppad. Understand u!!

2008-10-15 @ 02:04:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0