title>Carina-snurrig som få. -

God förmiddag!

Jaha så kom regnet som vi hade hoppats slippa. Idag ska det ösas igen och isoleras och det blir det jag och Håkan som gör. Så på med vädertåliga kläder och tänd en brasa i spisen och förbered kaffekokaren för nu kör vi! Suck...blev trött bara av att skriva hurtigt....

I går var vi på marken som så traditionsenligt kommer till stan andra onsdagen i april och oktober. Vi hade bara Felix hemma igår så plånboken slets inte i så stora stycken som den hade gjort om alla barnen varit hemma. Eller rättare sagt det som är kvar av plånboken efter detta avloppskalas. Egentligen har vi nog rätt till att åberopa dolt fel men vi struntar nog  i det. Ligger inte för oss att strida med andra om pengar, det som hände har hänt och vi kan ju vara glada för att vi upptäckte det i tid och att det inte var tjäle i backen.

Nej nu ska jag leta efter sydvästen, grabba tag i spaden och göra min man sällskap.

Ps. Jag har två roliga saker att se fram emot. 1: Jag ska till Karlstad och göra en heldag som inkluderar IKEA i morgon med min mamma. 2: Vi ska till Pappa och Ingela på kräftskiva på lördag dit Ingelas söner också ska + min kusin och hans sambo+ deras nya bebishund!

Kramz till alla er!

Kommentarer
Postat av: mamma

det ska bli roligt i morgon. men ,javisst alla kan läsa jag ringer er istället

2008-10-09 @ 11:08:02
Postat av: Daniel

Bete dej som folk på kräftskivan!

2008-10-09 @ 13:05:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Therese

Hrrrmmm, hrrmmmm 2 roliga saker????

3 ska det väl vara??

Det roligaste av allt ska Carina göra på söndag!! Då ska hon och mamma till mig på ljusparty!! :))



Kram.. å duu..TACK för ditt stöd idag

2008-10-09 @ 20:49:10
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0