title>Carina-snurrig som få. -

Hallilå....

Idag tog vi det suuuuperlungt på morgonen. Jag behövde inte ens åka iväg med några barn för Håkan tog med sig allihop:-) Jag tror klockan var närmare 11 innan jag lyfte på rumpan och gjorde mig i ordning. Vi åkte till mamma för att hjälpa henne med telefonen som hon sa inte fungerade, men det var inga fel på den utan hon som hade lagt märke till att hon hade IP telefoni som hon haft i 1 år cirka, hon försökte ansluta en telefon från 1800 kallt...jaja strunt i det.

Felix kom hem på förmiddagen efter ett samtal från fröken. Han mådde inge bra, han sa att han kände sig yr och matt. Ahaa, tänkte jag, nu får även han magsjukan....stackars mammas lilla stora pojke. Men SHIT! Mamma gick nog på en nit ÄNNU en gång, för nu mår han bra och jag kom förut på att dom skulle promenera till stan idag för att ta sig till badhuset...För er som inte känner min äldsta son så kan jag tala om att han är en regerande mästare på att slippa undan saker som han anser vara ansträngande. Om han inte väljer ansträngningen själv förstås, som judon tex. Så jaja, nu är det ännu en gång gjort och han har besegrat mig genom att utnyttja den ömma moderns ömkan:-)

Håkan är och fixar våran bil som behöver lite ompyssling med nytt filter och allt vad det heter vad vet jag? För mig är bilen en silvrig volvo....modell??...vadå modell?? Silverfärgad! Räcker inte det? Typ V40 eller nåt....

Jag gjorde bort mig lite idag också. Eftersom Alex pappa Är sjuk så hjälpte jag till att hämta från dagis idag och körde hem honom till Joakim. Och när jag ska hämta Alex så är han på gården och leker i leran. Jag frågar då lite argt och med menande blickar en stackars vikarie vart Alex galonisar EGENTLIGEN tagit vägen`???
-"Jag vet inte, han fick låna ett par häromdagen för att vi inte hittade hans", sa hon lite försiktigt.
-"Jaha, men jaA, dom ska vara här iallafall så ni kanske har lånat ut dom till något annat barn som inte "hade" några då, kläderna hänger aldrig där dom ska här", sa jag och gick ut.
Jag beklagade mig lite för Joakim och han säger. -"Men dom är ju HÄR"
Hmm....jaja förlåt snälla söta vikarie...

Ha en supermysig fredagskväll allihop och sätt på en film ikväll vettja!! Jag ska strunta i IDOL för att titta på film med min man!

KRAMZ

Kommentarer
Postat av: Elsa

hejhej.

jag har utlottning av designer i min blogg.

intresserad?

fin blogg!

2008-10-18 @ 11:34:36
URL: http://livetenligtelsa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja den är från mitt bröllop. Men ska sälja klänningen. Den är egentlugen en balklöänning men ville ha rosa när jag gifte mig:)

Kramar

2008-10-19 @ 10:08:28
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0