title>Carina-snurrig som få. -

Happy Halloween!

I morse fixade jag min pojk till ett otäckt spöke. Tyckte han blev så läskig att jag nästan ville tvätta honom ren på en gång men det fick jag inte och jag fick trött heta "töntig mamma" :-)

            
Bilderna gör inte verkligheten rätt, han ser läbbigare ut....

Igår åkte jag och Felix till karlstad för att möta Håkan. Jag shoppade en kjol och en skjorta, kanske kommer bilder sen.

En ganska underlig sak med mig och säkert många andra också är att när jag säger jag ska aaaaldrig mer göra så, då kommer man bara ihåg det en kort stund. För ett par månader sen när jag hade jobbat kväll i bäckhammar så skulle jag åka den dystra och mörka 26:an hem. Men herregud jag såg INGENTING! Dålig syn och dåligt mörkerseende kombinerat med dåliga lyktor gjorde att jag fick krypa i 70km hela vägen hem. Igår var jag där igen. Bäcksvart till Karlstad, Felix var orolig och jag var vettskrämd. Jo jag fick köra i 75-80km på 100 väg och jag riktigt hörde hur de som körde om mig, långtradrare och bussar, skrek: -"JÄVLA söndagskörare!" Men men....denna gång ÄR det verkligen "jag ska AAALDRIG mer....."

Ha en fin dag allihop!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilket skrämmande spöke!!

2008-10-31 @ 11:31:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0