title>Carina-snurrig som få. -

Intervju....

Idag var jag/vi på anställningsintervju.... Jag och Therese.... Kan nog säga att det nästan känns som om vi redan jobbar där;-) Tess funderar redan på vad hon ska lägga i sin matlåda:-D Efteråt gick vi runt lite i centrum och tog en fika. Förresten! Mitt bankkort försvann rakt in i automaten idag. Uttaget makulerat. Kortet behålls. Så stod det! Vi fick gå till Nordea och där fick jag prata med en bankfarbror som bara gjorde och inget sa. Han gick iväg...och kom tillbaks....gick iväg....och kom tillbaks...jag började känna mig kriminell och Therese nämde att farbrorn såg röd ut i ansiktet sista gången han gick... HERREGUD!!! Vad har jag nu gjort som jag tydligen glömt bort!? När han kom tillbaka med en bunt papper och ett kuvert så frågade jag försiktigt....-"Vad har jag gjort?" -"Nej du har inget gjort, bankomaten var hungrig!, sånt här kan helt enkelt inte förklaras" Nähä så var det med det, det var helt enkelt bara min tur att mata denna maskinella varelse. Märkligt. Jag fick ett kuvert med min nya kod i och kortet kommer senare. Jag blev lite ledsen faktiskt för jag hade efter många år precis lärt mig min kod....

Igår var vi hos min morbror och moster i Skattkärr och blev bjudna på en smörgåstårta som var syndigt god, likaså en äppelkaka, kändes nästan nödvändigt med en bikt efteråt;-)

Hej hopp! Snart kanske jag kan luta mig tryggt tillbaka i ett lönesystem igen!!

Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0