title>Carina-snurrig som få. -

Jag har skapat ett monster...

Nä då.....inte riktigt. Felix skulle på maskerad igår och vara utklädd till punkare. Jag fixade i ordning honom ordentligt med gelatin, tuppkam, svarta naglar, nitar, hängslen...ja ni vet...rubbet. När han var klar så kollade han sig i spegeln och sa: -"Men du mamma, det här är väl egentligen ingen maskerad? Såhär vill jag ju se ut! Jag går till skolan såhär på måndag" Jaha...så var det gjort, min son har hittat sin stil med lite hjälp från mamma:-) Men men, vad ska man göra? Jag kan ju inte direkt säga varken bu eller bä eftersom både jag och hans pappa är gamla punkare, även bonuspappan;-) Undrar bara vad farmor säger...hua, blir lite skakig av tanken....

             



           

Visst e han söt min lilla tuffing:-)

Ha en skön söndag och kom ihåg att klicka på bilderna om ni glömt glasögonen:-)

Och Slutligen: Hipp hipp HURRA för min bror som fyllde 45 år igår!

Kommentarer
Postat av: mamma

visst är han skön våran lilla linslus

2008-10-19 @ 12:18:03
Postat av: peter pc carlsson

Tja, det är precis som det skall, barn/ungdommar skall söka sig sin identitet. Jag har haft både punkare och rakade grabbar hemme i sin jakt på identitet.

2008-10-19 @ 18:29:29
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Lillsusanne

Jäkel vad frän han blev!!! :):)

2008-10-21 @ 11:40:23
Postat av: Daniel

Wow, nice frisyr!!

2008-10-22 @ 20:45:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0