title>Carina-snurrig som få. -

Jättetrött....

Jag sitter hemma hos mamma och väntar på kaffe.... Jag är overkligt trött. Jag har sminkat mig fixat håret och allt sånt där men det ser iallafall ut som jag precis klivit upp ur sängen. Blir nog bättre när jag fått kaffet. Ont i kroppen har jag också efter grusskottning igår....

Igår kollade jag och Håkan på Indiana Jones filmen...alltså den nya såklart. Den var väl okej, hade lite kvar av charmen från de andra filmerna men slutet....Hallåååå!? Shit vad besviken jag blev... Nån annan som sett den?

Förlåt Therese! Även om det verkar som om jag glömmer hela tiden så gör jag inte det! Klart vi kommer på söndag!

Nu kom kaffekoppen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jo så skit den va!

2008-10-10 @ 15:01:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0