title>Carina-snurrig som få. -

Kräftskivan inställd....

Det blev ingen kräftskiva igår...jag låg magsjuk hela dagen (tack mamma;-)) Och Håkan låg på kvällen...Jaja det blir fler tillfällen.

Idag ska jag på ljusparty hos Therese och mamma ska jag ta med mig. Känner mig mycket bättre idag faktiskt.

Alejandro kommer hem idag också, han har varit hos Joakim sen i måndags och det känns, jobbigt när han är borta så länge...

Ingela J, kul att se att du fortfarande är här! Vi kanske till och med skulle kolla in varandras kök irl över en kaffe!

Tack Tess!

Ha en trevlig söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ha de oxå en skön söndag!

2008-10-12 @ 12:38:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ingela

Magsjuka låter inte som någon höjdare :-( Men en kopp kaffe och inspektion på kök låter trevligare.

2008-10-13 @ 11:26:51
Postat av: Daniel

Nästa gång får du komma me å göra succé!

2008-10-13 @ 14:33:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0