title>Carina-snurrig som få. -

Sk*t Helv*et* och j*vlar!!!!

Det är mest dom orden som har cirkulerat här hemma i helgen. Jag har klagat på en otäck avloppslukt några dagar men det är det bara jag som känt tydligen så inte mycket gjordes. Meeeen, i söndags så kände även min man denna odör så vi gick ner i krypgrunden och kollade. Nämen se där ja!! En swimmingpöl! Håkan ringde förre ägaren och frågade hur avloppet egentligen var kopplat och han svarade att det var det inte alls. Han har bara dragit ut rören i trädgården och sen så var det klart! Japp! Detta innebär ju att rören bara har fyllts på och fyllts på tills det gick tillbaka in i huset och upp i en märkligt placerad golvbrunn som inte fyllde någon som helst funktion.....I golvet, alltså mellan husgolvet och trossbotten. Ååååhhhh!!! Igår låg alltså Håkan i grunden och öppnade upp underifrån och jag låg där jag med och dammsög vatten.....AVLOPPSVATTEN! Bläääääää! Idag har vi hyrt en avfuktare och det verkar som om det blir torrt ganska snabbt och det verkar även som om skadorna inte är alltför stora, men vi får väl se. Nu ska Håkan hämta en grävmaskin för vi måste ju gräva för avloppet som inte är draget, så nu blir trädgården uppgrävd ända fram till gatan.

Köket går iaf framåt, vi har satt upp en fondtapet och målat lister. Listerna blir blanksvarta.....är ni nyfikna??

Jag har även tjänat ihop 700 poäng på gratisbio.se

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0