title>Carina-snurrig som få. -

Vet ni vad jag har hittat??

Jag som ska plugga egentligen har ju märkt att jag har väääldigt mycket annat att göra som att surfa runt på nätet tex. Nu har jag hittat olika sätt att tjäna pengar på. Det finns alltså sajter som betalar mig för att jag ska klicka på olika länkar eller registrera mig på olika sidor. Man får olika poäng för varje sak som sen omvandlas till pengar presentkort osv. Skitkul! Och väldigt enkelt. Det jag reggat mig på nu är: gratisbio.se och pengargratis.se  även supergratis.se  Prova! Det är superenkelt och ett ganska löjligt sätt att tjäna småklirr:-)

Idag kommer Håkan hem, det är riktigt skönt att det var kortvecka. Vi ska försöka hinna sätta upp tapeten i köket i helgen! Annars inte hänt så himla mycket, har mest suttit vid datorn som sagt. Ha det gott tills vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tjäna pengar på att surfa LÄR mig mamma

2008-10-02 @ 09:55:39
Postat av: Therese

Hallå hallå..

Nu har jag reggat mig via dig på gratis bio så nu måste du boka wild mango party OCH komma på ljusparty nästa söndag!! Mamma tar du med dig:))



Kram kram

2008-10-03 @ 22:41:26
Postat av: Anonym

hejhej , gå in och kolla på min nya sida :)

2009-01-25 @ 10:44:36
URL: http://gratissmart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0