title>Carina-snurrig som få. -

Zzzzzzz.....

Jättetrött är jag, jag har precis kollat på grey´s anatomy. Gud vad jag älskar den serien.....

Håkan åkte till Oslo sent i går kväll men kommer hem i morgon. Jag var inställd på att vi skulle vara tillsammans hela veckan så det blev lite splittrat när han hastigt fick åka iväg. Men det blir ju pengar iallafall. Jag ska ut i morgon och jobba igen fick jag ett sms om i eftermiddags, gött att det blev en dag till i oktober.

På fredag ska jag träffa Britt och få lite andlig vägledning. Jag och Håkan var hos henne i måndags för att prata lite om vårat hus, hon och hennes man ska komma hit och känna av....spännande, det är faktiskt skeptikern Håkan som satte ner foten och sa att nu får vi göra något, det har hänt en hel del knepiga saker här hemma. Jag tror inte jag kommer skriva något mer om det och hur det går/gått för det är ett ganska fördomsfullt ämne.

På lördag ska vi till borlänge och gå på bröllop. Vi ska sova på hotell och äta hotellfrukost!

Nu ska jag krypa ner i sängen och nanna så gott.

Hej på en stund!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0