title>Carina-snurrig som få. -

Burr vad trist jag känner mig.....

Det hänger kvar i dag med. Hur jag än gör så blir det inte bättre. Men solen skiner iaf, undrar hur jag hade känt mig annars?? Börjar få en sån där smygande "jag MÅSTE ha ett jobb"-ångest. Och pluggandet går så trögt att det känns som om nån hällt sirap i böckerna.

Har varit hos mamma på morgonen för att samla ihop lite grejer till loppisen, fick ihop en hel del. Sen bjöd hon mig på lunch. TACK MAMMA! Tyvärr så är hon lite krasslig nu och det oroar mig lite men hon lovade att beställa en läkartid idag. Se mamma, nu är det ute i print så nu måste du!

Ser fortfarande fram mot lördagens gårdsloppis som vi ska ha. Det enda som är lite tråkigt är att PEDER LAMM kommer till stan samma dag för att värdera saker åt folk. MEN HÖR UPP!! JAG LÅTER INTE DETTA TA BORT MIN GLÖD!!

Nä nu SKA jag göra åtminstonde en uppgift eller två.

Ha det gott alla bloggare, och en liten grej till...Nu har jag i genomsnitt mellan 30-40 olika läsare om dagen....pigga upp mig genom att säga nåt till mig. Jag tycker att det är kul att ni läser!!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: mamma

vill gärna vara till lags o skriva till dig men vet inte vad SUCK

2008-09-24 @ 17:02:48
Postat av: jennifer

kolla gärna in min blogg :)

2008-09-26 @ 13:15:52
URL: http://jennfs.blogg.se/
Postat av: Öhlén

Japp jag är en trogen läsare men det är lite dålig driv på antalet inlägg, se så rappa på nu!!

Trevlig helg föresten

2008-09-26 @ 13:49:41
Postat av: Krister

Har din blogg som startsida tycker du skriver bra och riktigt roligt!!!!!! Pappa

2008-09-26 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0