title>Carina-snurrig som få. -

Då var det måndag igen....

I går vart det ju en jättefin dag med mycket solsken. Jag, Håkan och de stora grabbarna åkte ut och käkade på restuarang och sen åkte vi till stadsbondgården och tog oss en promenad. Felix och Oscar ville leka i järnvägsparken en liten stund så vi släppte av dom där och åkte vidare till skärgården och tog en kaffe. Det var så mycket folk därute så det gick knappt att få en p-plats. När första klunken kaffe hade avsmakats så ringde Felix och sa att de ville bli upplockade för det började bli långtråkigt. Efter 20 minuter!! Ja ja vi kommer sa jag, men vart är du och ringer? Jag gick in på hotellet och lånade telefonen säger han. Haha, ja det är bra med företagsamma barn:-)

I morse hämtade jag Alexander från Joakim, nu är det min tur igen och denna vecka har jag 7 dagar med honom! Vi har 3 veckors schema så dagarna varierar från 4-7 dagar.

Nej nu ska jag sätta på en film åt Alex för Felix är också hemma idag och de vill inte kolla på samma kanal. Mycket tv blir det när man är sjuk.

Vad tycker ni om min nya header?? Den är ju inte direkt gjord i photoshop men den duger kanske ändå??

Tills vi hörs igen!

Lite bilder från gårdagen....
                     



       

Kommentarer
Postat av: mia

Snygg! I like..

2008-10-02 @ 23:06:22
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0