title>Carina-snurrig som få. -

En begravning till....

Helt otroligt!!! Felix hittade ju Sprutt, en helt underbart jättefin guldhamster. Tyvärr så dog han igår, snacka om maximal otur!! Hur mycket ska en 9åring behöva ta??? Jag ringde tidigare idag till djuraffären där vi köpte honom och hon säger att tyvärr så har alla hamstrarna från den försändelsen dött. Troligtvis så hade de något medfött fel... Felix får pengarna tillbaka men ingen hamster tyvärr eftersom alla där hade gott bort....får vänta en stund till då.....suck.

Felix hade träning med den nya tränaren igår och helsike vilken annorlunda träning! Hans leende försvann redan efter 20 minuter och jag tänkte att nu vill han inte gå dit något mer. Det var ett ordentligt tempo och mycket styrka i träningen. Men när vi åkte därifrån så tyckte han visst att det var roligt men jobbigt, inget tecken på att han vill slute iaf.

För övrigt så är jag trött på vädret och pluggar fast jag bara vill lägga mig ner och sova en stump.

Hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: maria cederwall

Näe! stackarn !

saknar oc älskar er mäst hundratusen kramar och pussar från mig<33

2008-09-08 @ 13:57:38
URL: http://maalox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0