title>Carina-snurrig som få. -

En helt vanlig dag....

Det var en helt vanlig dag igår. Jag hämtade Alex från dagis kl 15 och Felix kom hem från en kompis runt 17, han har ju ingenting på måndagar, och innan så pluggade jag funktionshinder.... Fick ett mail av min lärare där hon frågade om jag inte kunde försöka göra en studieenhet i veckan på psykologin ändå....bläääääääääääääääääääääääääää..... Jo visst det kan jag försöka göra *suck*

I morse hämtade jag Geriatriken som jag ska börja med nu också men min lärare tyckte inte det var något panik med den utan mest för att jag skulle varva med psykologin...hua...rysningar.... I eftermiddag ska jag till ögondoktorn och kolla upp mina ögon och ta ögonbottensfotografi. Jag har ju fått förändringar i ögonen som eventuellt måste laserbehandlas, det återstår att se....jag såg inte klok ut efter den senaste undersökningen. Pupillerna gick ju inte tillbaks i rätt storlek förrän dagen efter och då gick dom tillbaks i otakt...kolla här



Hahahahaha Jag ser verkligen inte klok ut!!!!

Hoppas det inte blir så igen, men det har ju bara hänt en gång på alla ggr jag gjort det under 13 år....

Ha de gott alla bloggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0