title>Carina-snurrig som få. -

En mycket bättre dag!

I dag har det varit en mycket bättre dag och jag har inte alls känt mig så nere som tidigare, trots att jag började dagen med ett tandläkarbesök. Det gick jättebra där, en del av er vet hur jag lider av tandläkarskräck, men jag har hittat en tandläkare som verkligen har tagit det på allvar och att gå dit är inte ett dugg jobbigt längre. Det är bara notan som är jobbig:-)

Sen hämtade jag Alexander som är hos sin pappa Joakim. Alex är sjuk och har feber men det var fotografering på dagis och det fick han vara med på så vi åkte dit alla tre. Alex fick när han skulle fotas någon slags prestationsångest så han började fnittra och skratta hysteriskt med ett stelt leende. Både jag och Jocke försökte lugna honom men till slut bröt han ihop och skrek "-Men vad ska jag göra då??!!" Jag fick avbryta fotografen och gå fram till Alex och lugna honom och säga att han bara skulle vara som vanligt. Vi lyckades få en bra bild till slut men det var en riktig pers för Lillkjell, (Alex,för er som inte hänger med) Sen körde jag hem Jocke och Alex igen, de skulle ta en lugn hemmahelg och kurera Alex feber.

Sen åkte jag och Håkan till karlstad och bara strosade för oss själva, glodde på folk, och försökte få koll på vad för mode som gäller:-) hahaha man får göra såna repor ibland så man hänger med. Drack lite kaffe och kom hem alldeles försent så mamma som var b-vakt åt de andra var lite kinkig på oss men men...sorry mamsen!

Egentligen hade vi inte tid med nåt av det vi gjorde för vi ska ju fixa till morgondagens gårdsloppis, men just nu är jag i ett sånt där "allt-ordnar-sig-"-stadium så jag tror nog allt ordnar sig till i morgon iallafall, eller hur?!

Roligt att höra ifrån er och kul att ni följer mitt leverne:-)

Kul att höra ifrån dig här pappa Krister!

Kramar till er alla!



Kommentarer
Postat av: mia

Lycka till med loppis i morgon!

/ mia

2008-09-26 @ 22:50:43
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0