title>Carina-snurrig som få. -

Helgen som var....

Helgen har varit väldigt normal tycker jag, förutom att Håkan har jobbat hela helgen så vi knappt har synts något:-( Men men det har gått bra. Hamstern som Felix fick ska heta Kotte efter mycket beslutsångest. Jag tycker fortfarande Stig-Åke men det var inte populärt hos Felix.

Vi har vart i Säffle också. Vi skjutsade Håkans mamma för hon hade hittat en annons på en skinn*sy*maskin som hon ville ha. Jag tyckte det såg ut som en ångmaskin men se det var det inte. Jag visste iaf knappt var som var upp och ner på den. Titta själva...



Sen var det träning för Felix i judon i söndags igen och det gick som jag befarat. (Ni som hängt med vet att han fått nya tränare) Han ville INTE dit. Jag sa att han gärna fick slippa om han kunde ge mig en bra anledning. Det kunde han inte så jag åkte dit med honom. Hela vägen dit mumlade han "vänd bilen, vänd bilen". När han kom dit så var det ingen från hans gamla grupp med PLUS att det var den manliga tränaren som Felix varit lite skrajsen för. Jag tänkte att "shit! Det här går aldrig, vad har jag gjort!?" Meeeeen.....träningen gick skitbra och han blev  pressad att göra sitt yttersta men det var bara bra. Han lyckades göra saker som han/jag aldrig trodde han kunde. Herregud, ungen gjorde en framåtvolt på uppvärmningen inte en utan 5-6ggr. Då menar jag inte en kullerbytta utan VOLT. Efteråt var vi i något slags eufori han och jag tillsammans och det var verkligen så himla roligt att se honom. Han skulle absolut med på tävlingen den 28e och jag ser ingen anledning till att han inte ska vara med. Håll tummar och tår för oss då!!

Slutligen så ger jag tummen upp får det fina vädret igår....kolla vad fin kvällen var



Och självklart tummen ner för det kalla vintervädret som är idag...hua...

Kramar till er!!

Kommentarer
Postat av: mamma

rosa himmel = kall natt men idag har det väl inte varit så farligt

2008-09-15 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0