title>Carina-snurrig som få. -

Loppisfia har stängt!

Hej hej på er allihop!

Idag hade vi loppis hemma på gården tillsammans med Therese familj.  Vi gick upp kl: 07.00 och började dagen lite lugnt. Tess m. fam. kom runt nio, och vi började ställa fram saker. Helt plötsligt kom det folk!! Redan 09:15 fast vi skrivit 10:00. Ja ja det var bara att börja försäljningen samtidigt som vi sprang fram och tillbaka för att ställa fram allt. Håkan lyckades göra den första försäljningen. Han sålde våran stege!!! Men hallå!!! Den var ju inte till salu! Äh sa Håkan det löser sig, gubben ville ju ha den. Jahaja det var väl bra då:-) Ruschen var mellan då och typ halv tolv sen vart det riktigt segt och vi började ångra att vi skrev 16:00 men dagen lunkade på iallafall. Är det någon mer som tänkt sig ha loppis så rekommenderar jag öppet mellan 10 och 13, det räcker. Vi lyckades bli av med en hel del skrot och Felix fick sig en rejäl veckopeng, han sålde egna grejer för nästan 300:-!! En riktig affärsman!

När allt lugnat ner sig så blev jag skittrött och började må illa som attan, ropade på Urban i toaletten  en gång sen vinglade jag upp i sängen och sov en och en halv timme. Mår fortfarande lite konstigt men inte lika illa. Kanske har nån liten bacilusk eller ett virus jag med eftersom ungarna är sjuka men det kan lika gärna vara sockret som lever sitt eget liv eller både och kanske.

Fick ett telefonsamtal idag från någon jag inte pratat med på evigheter! Det kändes lite märkligt och samtidigt kul!

Nej nu ska jag försöka peta in lite yoghurt och kanske lite mu...y.......hur faan skriver man myssli utan tyskt y muslie musli ja det sista ser nog rätt ut.

Ha en trevlig kväll alla mina fina läsare och ge någon en kram! Jag ska ge min man en kram nu och säga att han är fin.

Kommentarer
Postat av: din man

mannen tackar för kramen :-)

du e fin du med min älskade..puss

2008-09-28 @ 11:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0