title>Carina-snurrig som få. -

Nä det är väl dags....

För ett nytt inlägg kan jag tänka. Har medvetet låtit bli för att jag ville att det senaste skulle ligga först ett tag.  Vet inte riktigt vad jag ska skriva om bara. Känner mig slut, trött, och allmänt meningslös. Fy för såna dagar. Jag har gjort mitt bästa för att pigga upp mig lite och tagit på mig ett nytt läppstift och det funkar lite kanske men titta så purken jag ser ut.



Jaja det blir nog bättre. Idag har jag varit hos Therese på förmiddan och pratat vårat gårdsloppis som vi ska ha på lördag. Tro det kan bli riktigt kul faktiskt! Ser fram emot det. Nu ska jag skjutsa Felix till scouterna.....shiiit! Glömt att tanka bilen...*skynda skynda*

Hej då på en stund!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vet hur det känns :/

2008-09-23 @ 23:20:27
URL: http://lonelydarling.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Såna har jag också många av :/



Tack så mycket :) Kram

2008-09-24 @ 13:10:55
URL: http://lonelydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0