title>Carina-snurrig som få. -

Reklam på bloggen....

Satt och kollade in min nya bloggsida och störde mig ordentligt på denna reklam som finns efter det första inlägget hela tiden. Hmmm, jag kan bli av med den om jag betalar 59:- i månaden. Men bloggar jag verkligen så seriöst så jag ska betala för den? Vad tycker ni? Förstör det helhetsintrycket? ÅÅÅÅhhhh! Jag tycker den är skitful denna reklamruta. Ja ja....shoot! Säg vad ni tycker.

Idag är ju Håkan hemma så han körde Alex till dagis. Ganska skönt att slippa det. I dag ska jag plugga stenhårt för att ta igen det som inte blev gjort igår. Vet ni vad?? Min psykologibok är borta igen...hahaha...tror att det är mitt undermedvetna som springer runt och gömmer den.

Så! Nu är det dags att möta dagen.

Ni som känner mig vet att jag har en mentor i livet, han kan visa er hur ni ska möta dagen idag...


KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Inte värt det! Ha en bra dag

2008-09-12 @ 09:39:08
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Tess

Äsch då..låt reklamen va, det spelar väl ingen roll.

Tack för ditt inlägg..

Ha en härlig helg.



Kram

2008-09-12 @ 09:43:46
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0