title>Carina-snurrig som få. -

Ser jag ut som Plupp?

Hej hej...
Häromdagen så provade jag en ny frisyr, ville helt enkelt bara förändra mitt otroligt tråkiga befintliga hår. *Ska göra en grej på fredag* När jag träffade mamma så sa hon att jag såg ut som Plupp! Ni vet det där blåa trollet eller vad han nu är, blått hår har han iaf. Ser jag ut som han??? Svara nu alla ni därute.....


(Klicka så blir den större)


(Klicka så blir den större)
Ja...vid en närmare titt nu så gör jag kanske det....eller?



Ja ja, måste berätta en annan grej...Felix går runt och smågnolar allt som oftast och ibland brister han ut i högdjudd sång. Så skedde även denna kväll. Han började högt att sjunga "it´s raining men, halleluja, it´s raining men!" samtidigt som han bredde en smörgås och vickade lite på rumpen. Jag kunde inte göra annat än att småle lite och då följer detta;

Felix:. "Nä du mamma, det är allt synd om oss"
Jag: "Varför är det synd om oss?"
Felix: "Nej, inte om dig, om oss män, det måste göra ont att regna i backen sådär"
Jag: "Men lilla vän, du är ingen man än, du är min pojk"
Felix: Mäh! Vadå!?...*tystnad*....Nä, jag vill iallafall inte vara man för jag vill INTE göra lumpen och gå typ 800 mil om dagen"
Så var det med det, att bli man innebär tydligen lumpen och långa promenader:-) Hahaha! Han är ju för söt ändå min lilla stora pojk.

Förövrigt så såg vi på idol och jag tycker auditionperioden är så roligt. Idagens avsnitt så blev jag kär i han Deraan som var blind, vilken kille, vilken glädje. Ni vet väl att ni kan kolla det ni missat på tv4.se?? Denna länk är till Deraans klipp.

Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på tv!


God kväll/natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

det var ju inte någon bild på plupp bara två av dig eller ?

2008-09-17 @ 10:11:48
Postat av: The blogger

Mamma, titta igen.

2008-09-17 @ 10:18:02
Postat av: Tess

Vilka fina kort..

Njaee, lite plupp kanske..

2008-09-17 @ 15:32:22
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Peter PC Carlsson

Snygg frisyr!



Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Jag har givit mig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

2008-09-17 @ 18:30:25
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0