title>Carina-snurrig som få. -

Äsch jag får nog kasta in ett inlägg här...

Mamma ringde i morse och var upprörd över Twitter.  Hon tyckte det var töntigt:-) Det visade sig sen att hon egentligen var avundsjuk för att hon inte fick följa med till skärgården. Hon läste det på Twitter:-)

Nu är hela huset tomt och jag funderar på om det är skönt eller inte. Ungarna är i skola och på dagis och Håkan åkte till Norge i morse. Det är nog lite skönt en liten stund men samtidigt tycker jag inte om att inte ha nått att göra.

Annars då?.... Ja nä jag vet inte, det har nog inte hänt nåt anmärkningsvärt. Friska ungar solen skiner och färgen börjar återkomma till ansiktet.

Denna vecka händer nog inget speciellt...vi får se...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller nog med mamma jag, visst kan du twittra men hur håller du koll på alla dina bloggers då då??

Jag får krupp utan mina bloggers...



2009-04-27 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0