title>Carina-snurrig som få. -

Hej hej igen...

Mmmm, dåligt med inlägg, jag vet....förlåt. Men jag har liksom ingen tid över att sitta vid datorn när alla i familjen är hemma på julledighet. Jag har ju heller inte varit speciellt ledig, jag har ju jobbat väldigt mycket nu, det blir ju så som vikarie, jag jobbar när alla andra är lediga. Meeen, det kaaaaanske blir ett slut på det nu. Jag har sökt ett jobb och ska på intervju den 16e, mer säger jag inte, törs inte. Återkommer om det. Men mina tankar snurrar som bara den...tänk om...fasta tider, dagtid, fast inkomst, planera, spara...åååååh vad härligt det skulle vara.  Ja ja, nog om det....zzzipp.

Lite bilder kan jag bjuda på...

Felix 10 årsdag


Alex 4 årsdag


Felix som stjärngosse


Alex som tomte


Alexander kunde förresten inte alls sitta still under sitt luciatåg, han kivades och pratade med alla runt omkring, tillslut ställer han sig upp och ropar: "Mamma! kan jag gå nu eller??" "Nej Alex, sätt dig ner" "Meeeen maaaamma, jag måste kissa" "Jaha, hrm, ja men gå då lilla vän" Efter luciatåget berömde alla föräldrar sina barn, åååh vad duktig du var. Jag hann knappt fram till Alex för att berömma honom utan han sa direkt, "Du mamma, nästa år skärper jag mig" Lilla vännen, mammas gull!


Hej så länge......

Kommentarer
Postat av: mamma

roligt att du kommit igång med bloggandet igen har saknat det

2009-01-06 @ 21:28:30
Postat av: Maria cederwall

hej hej ;)älskade syster!

oj asså jag glömmde helt bort deras föddelsedagar :(

men du kan väl hälsa från mig grattis till båda två?

jag saknar er så himla myk...jag längtar tills jag får träffa er igen ;) puss och kram/maria

2009-01-26 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0