title>Carina-snurrig som få. -

Fortfarande snuvig...

...men lite bättre från just snuvan. Hosta och allmänt dåsig dock. Idag orkade jag ändå ta mig till Maxi för att handla lite men det var väl det typ. Ändå skönt att se lite folk.

Mina barn fortsätter att liva upp mina dagar och sätta guldkanter på tillvaron. Felix överraskade mig med en jättefin ljusstake idag som han har svarvat i slöjden och Alexander luktade mig på armen och  sa: -"Du luktar så himla gott mamma, du är den bästa mamman i hela världen" Vem faller inte för det:-) Underbara barn.

Håkan och jag har kollat hotell inför göteborgsresan och det börjar kännas nära.

Nu ska jag krypa ner i Alex säng och lyssna på Alfons Åberg....

Ha det gott alla! Kul att se att ni är kvar:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0