title>Carina-snurrig som få. -

Heeeere we go again....

Hej.

Vet inte vem jag säger hej till för nu har jag ju inga läsare kvar men tyckte det kunde vara kul att skriva lite för min egen skull.

Mitt sista inlägg jag gjorde så skrev jag om att jag var sjuk. Det rullade på och jag blev sämre, en omtumlande tid för alla. I 3 månader var allt annorlunda, men det ledde till något bra. Jag orkar inte gå in på detaljer, det är ju det som gjort tidigare att jag inte skrivit mer. Men nu mår jag och familjen bra och jag är rökfri sedan maj, yeay! En grej till.....jag är inte längre V-I-K-A-R-I-E utan nu mera O-R-D-I-N-A-R-I-E!!!!!! Jag jobbar som personlig assistent nu hos Passal hos en kund som absolut gör det värt att gå till jobbet, kul, spännande, eftertänksamt, intressant, smärtsamt, jobbigt, lärorikt, underbart, annorlunda och jag stormtrivs!

Just nu jobbar vi dygn, vilket jag tyckte var jättebra i början med alla lediga dagar. Men nu har jag upptäckt att man tar sämre till vara på tiden om man är ledig mycket så vissa dagar har jag verkligen inget att göra eller jo det har jag väl.....jag har ju suttit  tre dagar i sträck och spelat new super mario till wii men det blir man ju mest grötig av även om det är kul:-) Sen blir det så länge mellan gångerna som jag träffar "mitt jobb" och det känns trist tycker jag, man hänger liksom inte med. Nu har jag 7 arbetsdagar på 4 veckor, ja, det hör ni ju hur det låter.....

Annars så är ju Håkan hemma i sverige nu, arbetslös förvisso men mindre "borta" både fysiskt och psykiskt. Jag tror han tycker det är skönt att äntligen slippa pendla, han pysslar med både det ena och det andra här hemma, badrummet är helt färdigt bl.a och golvet i köket är lagt.

Barnen har ju blivit äldre,(bara barnen), Felix fyllde nyss 11 och Alex 5 de mår bra, Felix börjar mer och mer bete sig som en tonåring och Alex börjar få ordning på humöret och har blivit en ordentlig filosof. Sköna kommentarer kommer det ur den pöjken:-) Oscar är som vanligt fast 1 år äldre, snäll och foglig men har börjat bli lite sur på mig ibland när jag rättar honom i hans sätt vilket jag ser som ett sunt tecken, bara snäll och foglig är inte nyttigt:-)

Nej nu ska jag.....ja inte vet jag...kanske...nej, jag har faktiskt ingenting att göra, lite senare blir det mys med familjen framför TV:n.

Nån bild kanske.... klicka för större.





Sommaren 2009




Badrummet

Kram till den som ramlar in här!

Kommentarer
Postat av: Suss

Jo-ho-du! Som vi har väntat & längtat! Klart att vi läser det du skriver och säger HEJ tillbaks! :) Vad roligt att ta del av din vardag igen. Många kramar från mig!

2010-01-15 @ 22:31:31
URL: http://grasmossen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0