title>Carina-snurrig som få. -

Kvalité!

Just nu satsar jag på kvalité i livet tydligen! Igår var jag och Håkan på Ejes konditori och åt frukost. Vi gjorde det ganska ofta förr om åren men det var riktigt längesen nu. Smörgåstårta och en cola/kaffe:-) Uwa vad gött! Sen har vi pratat många minnen från när vi var riiiiktigt unga vad vi minns av varandra och hur vi kände första gången vi träffades och när  vi fick upp ögonen för varandra. 16 respektive 18 år hihihi..... Kul!

Och idag har jag tagit ledigt åt Felix från klockan 11, då hämtar vi upp honom vid skolan och åker till karlstad. Vi ska äta lunch på ett ställe som Håkan och jag brukar käka på i Våxnäs, så himmelsk god mat och på fredagar är det dessert till. Felix har länge velat följa med och idag får han det. Efteråt åker vi till H&M där han får handla nya kläder för sitt presentkort.....

Snart åker jag och Håkan till göteborg för att se Thåström! Kan ni tänka er??? 
J-a-g se T-h-å-s-t-r-ö-m!!!!!!!

Happy happy family!!

Ha en underbar helg!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0