title>Carina-snurrig som få. -

Lide snubig....

....börjar jag bli. Har ett ont öra och en snuvig nos:-( Jajajaja sånt ska man ju också ha, jag är iallafall överlycklig att inte vinterkräksjukan (vilket långt ord) har hittat hem till oss ....ta i trä.... för det är ta mig f**n det värsta jag vet. Börjar få ont i magen bara jag pratar (skriver) om det. Det är väl verkligen en sjukdom som kan få vem som helst att bli hypokondriker?

Igår var jag riktigt riktigt arg på min man...sådär arg och ledsen så det känns som hela världen tippar över.

Idag är jag vansinnigt förälskad igen.

Visst är det väl härligt:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cheka in min blogg ;)

http://justiice.blogg.se

2010-01-23 @ 21:42:18
Postat av: Linda Ö

Ja fy för magsjukan, jag har till och med blivit smittad genom ett telefonsamtal, så akta dig för att skriva det! det är livsfarligt ;-)

2010-01-25 @ 10:29:29
Postat av: mamma

roligt att du börjat skriva igen

2010-01-26 @ 09:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0