title>Carina-snurrig som få. -

Inte min grej....

att göra saker som man egentligen inte har lust med men som jag vet att jag måste.

Jag borde:

*dricka mindre kaffiiii
*gå ut i solen
*motionera (mera, tänkte jag skriva men eftersom jag inte gör det alls så blir det bäst att skriva så)

Och jaaaaa massa mer men det är så töligt med massa borde och måsten så jag gör helt enkelt det jag känner för:

*dricker kaffe med vänner
*myser i soffan när jag är ledig
*dansar sittandes på stolen när jag facebookar (det är väl motion?)

Våren är på väg och det är underbart och allt känns lite roligare, det är så gött när solen värmer, (ja just det, den hade jag ju inte varit ute och kännt på) genom fönstret när jag kollar på tv:-)

Ha det!

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är iallafall ärlig,men var rädd om dig kram från mamma

2010-03-20 @ 09:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0