title>Carina-snurrig som få. -

Det är lugnare nu....

Allt har lugnat sig lite. I förrgår kände jag att Alex har lugnat sig. Jag tänkte att nu vänder det. Och det har det gjort. Det är verkligen så att det känns fysiskt när man är runt honom, han har plockat ner det elektriska fältet, för när han är som värst så är det nästan så att han är elektrisk. Nu kan han backa och be om ursäkt, de utbrotten som kommer är bara vanlig trots. Lustigt att det kan kännas så tydligt.

Nu har jag börjat mitt nya schema, får se om det känns okej, jag tror det är ett bra schema. Nu jobbar jag ons-sön, nästa vecka ti, to, fre. Sen fortsätter det så. Jo det blir bra.

Nu har alla åkt till jobb och skola. Alla utom Alex, han sover fortfarande. 3 nätter på raken så har han vaknat med en hemsk hosta, hostar konstant och nästan oavbrutet 1 timme ungefär sen somnar han om. Han ska till dagis 11 så det finns ingen anledning att väcka honom än.

Nu ska jag göra lunchlåda....

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds great!

2011-04-22 @ 17:26:26
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0