title>Carina-snurrig som få. -

Början på något bra.

Vi har gjort en revolutionerande upptäckt i min familj. Det har gjort att många frågor har fått svar. Mer om detta när allt är klart. Ytterligare ett bevis på att 2011 är möjligheternas år.


Denna helgs nattjobb slog ut mig totalt. Kunde bara sova 3,5 timme efter passen båda dagarna. Frustrerande men det fick ju gå.

Jag kunde börja med kick´n boxträningen igen igår efter denna konstiga förkylning och magsjuka men det märktes att jag inte var i direkt form. Magkatarren visade sitt rätta ansikte då också vilket gjorde att jag hade svårt med andhämtningen. Håkan har även han fastnat för denna träning så han var med även igår. Hannele bangar även denna gång, svagt tycker jag;-) *jag vet att hon läser*

Nej, nu ska jag ta tag i dagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

yes hoppas det är början på något riktigt bra.

ha en bra dag du o alex...kram

.....håkan

2011-02-08 @ 07:45:14
Postat av: Anonym

Det blir tipp töpp gumma mi!



//H

2011-02-08 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0