title>Carina-snurrig som få. -

Cupen slut.

Ja iallafall för Felix del. Han vann ju som sagt första på walkover och det är ju enligt Felix också en vinst:-) De andra två matcherna mötte han superduktiga killar som spelat i flera år. Han tog det bra Felix, det viktigaste var erfarenheten tyckte han och han vann faktiskt både 1a och 2a pris i lotteriet:-D

Nu har jag lekt med bloggen en stund och lagt in ett fint snöfall. Det är ju fint med snö även om vi har fått nog av det. Jag får dra fram det positiva med snön nu när jag är så mäkta trött på den och det är ju då att det är fint, det enda positiva nu.

Stålsätter mig för ett nattpass nu, är riktigt trött så det blir tufft.

Ha en fin lördag allihop!

Kommentarer
Postat av: mamma

Läser detta klockan sex .natten är väl snart över hoppas det gått bra vi hörs, kram mamma

2011-02-13 @ 06:53:53
Postat av: Håkan

Yes bloggen blev jätte fin med snöfallet

Vad duktig du är puss o kram....

2011-02-13 @ 08:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0