title>Carina-snurrig som få. -

Dumma hosta...

Vaknade tidigt, 06. Har en jättejobbig hosta som inte ger sig. Håkan låter likadant. Försökte somna om men gav upp. La mig på soffan och slog på Vakna med the voice. Har inte fattat innan, men nu börjar det ljusna, Paul Haukka har slutat va? Vet inte om jag gillar det. Martin Björk är ju ögongodis okej, men mer är han väl inte. Tycker han säger fel saker och bara försöker vara rolig. Nä tillbaka med Paul!

Jag bestämde mig i denna stund att även kvällens träning blir inställd, siktar på söndag nu. Jag citerar min bror som i sin tur citerade Ulf Lundell "typ" i ett mail till mig: "Även en inställd träning är en träning" ;-)

Hade tänkt lägga ut lite blandade bilder men sladden ligger på övervåningen.....ha tålamod, jag hämtar den under dagen:-)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0