title>Carina-snurrig som få. -

En sirapsdag.

En lugn skön men lite trög dag. Jag och Alex har spelat tv-spel och bakat muffins. Jag hittade även lite energi i ett hörn och utnyttjade den till att städa nedervåningen ordentligt. Sen bakade vi muffins, muffins med en hemlig tvist. Dom bjöd vi Felix och Håkan på när de kom hem.

Efter Felix badmintonträning käkade vi några kvällsmackor och vi satt kvar länge jag och barnen och skrattade åt allt möjligt. Vad härligt det är när man kan skratta tillsammans med barnen. Båda mina pojkar har fått sin humor från mig och det kan kanske vara svårt för nån utomstående att hänga med när vi drar igång. Ikväll hamnade vi flera gånger i sån där skratthysteri där tårarna tillslut rinner och man försöker prata samtidigt, och tillslut skrattar man för att dom andra ser så roliga ut när de skrattar...ja, ni hajar:-)

Det var det enda jag  fixade idag, energin tog slut och jag tog mig inte till träningen. Känner mig lite låg.

Nåt annat kul/bra som hände idag var att jag och Kevin tog en långpromenad och på den promenaden så återställdes hans mage, så vi har en helt ny hund här hemma. Lugn, trygg och mysig. Nu ligger han brevid mig i soffan, nybadat och andas tungt och avslappnat när han sover...

Nu: Film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0