title>Carina-snurrig som få. -

Förhoppningar, förväntningar och verklighet.

Hade hoppats på att dnna dagen skulle kännas lite lättare. Det kändes som det i gårkväll och allt brukar ljusna lite när lönen är på ingång, men nä. Det funkar inte. Lönen är ju där den ska men det bekommer mig inte särskilt.

Jag ska möta Felix efter skolan, vi ska ner till stan för att köpa en ny klocka till han. Det har varit bestämt hela veckan, så han längtar.

I eftermiddag har jag fått en läkartid äntligen, tänk att man ska behöva ringa en annan vc än denman tillhör. Jepp nu var det gjort.

I skrivande stund fick jag ett samtal som jag väntat på sen igår, tack E, och på måndag ska jag på jobbintervju.

Nu, lunch.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0