title>Carina-snurrig som få. -

Gaaaahhh!

Dagens träning var superbra! Även ungarnas träning var bra idag. När vi kom dit fick jag mig en liten kalldusch. Ja, det var tydligen NU på lördag som Felix ska tävla. Och den här tävlingen som Felix, min älskade Felix nämt lite flyktigt i förbifarten är tydligen en rätt stor tävling som varar i TVÅ dagar OCH jag ska tydligen ansvara för kafeterian på lördag mellan 14-17. Och ja, vad ska vi sälja då? Jo det vi bakar förstås! Jojo det blir nog bra när jag har vant mig vid tanken kanske. Det är iallafall kul att han ska tävla tycker vi. Min nya lur kom idag, Iphone4, och den är fantastisk. Mycket bättre ljud än trean och kameran ska vi inte tala om. Den är gudomlig om man jämför. Nu är det läggdags även i detta hus. Sov gott, where ever you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0